Hvilken skolepakke?

Det kommer an på jeres individuelle elever. Samt hvor meget tid vi skal bruge på at styrke færdigheder og kompetencer. Dragon+ indeholder flest ydelser. Fag kan følges som enkeltfag i onlineklasse eller som 1:1 undervisning.

Kan vi spare noget?

Ja!

Sørg for at opskrive jer til fortløbende kontrakt på minimum 12 måneder. Flere elevpladser udløber også rabat

I kan desuden slå jer sammen med andre kommuner og sammen spare penge. Det kræver en særskilt aftale - kontakt os for at høre mere.

Hvordan bliver vi opdateret?

Det kommer an på hvilken pakke I har købt adgang til. Vi sender en overordnet status ud på elever én gang i kvartalet (faste tidspunkter). Herudover kan der tilkøbes ekstra statusopdateringer fra 500,- pr. månedsopdatering.

Hvordan starter vi op?

Det er let. I kontakter os blot, så sætter vi en aftale op.

De bedste priser henter i på fortløbende kontraktaftaler.

Vi ser frem til samarbejdet.

Specifikt om pris

Alle priser er +moms, samt er gældende for bestilte årspladser på fortløbende kontrakt - bestilles for kortere tid tilføjes enten 500 eller 750 pr. månedspris afhængig om det er under 12 mdr eller under 6 måneder aftalen opsættes til.

Elevpladser?

En elevplads dækker over én plads og ikke en specifik elev. Den kan derfor skifte elev uden at I behøver tegne nye pladser.

Elevpladsen kan dog først skifte plads til anden elev efter 3. mdr. Er der behov for ekstra elevplads inden, skal der tegnes en ny elevplads.

Ungdomsuddannelsen samt STU?

Vi er super glade for det spørgsmål.

Vores ungdomsuddannelse samt vores STU starter fra skoleåret 23/24.

Det er derfor allerede nu muligt at opskrive elever på venteliste. De første elever er tilmeldt - vi glæder os til flere.

EduLearn Club?

Følg med her på siden - vi opdaterer snart mere omkring EduLearn Club mulighederne.

Har du spørgsmål?

Vi kan rigtig godt lide spørgsmål - det gør os nemlig klogere!

Særlig gør det os klogere på, hvad vores brugere søger og har behov for. Så spørg, hvis du ikke kan finde svaret. Vi glæder os til at høre fra dig

Andre spurgte. Vi svarede.
Har du spørgsmål?

Så send dem til os og vi svarer også dig.

Overordnet overblik og FAQ

Hvem kan deltage?

Vores onlineklasser rettet mod

det traditionelle grundskolesystem er for

• Elever der vil tage sin grundskole online

• Elever der af en eller anden grund  ikke deltager i den traditionelle undervisning og dermed har brug for andet undervisningstilbud.

• Sygeundervisning

• Skolevægring

• Ufrivilligt skolefravær

• Skoleproblemer

• Kortere eller længere væk fra traditionel undervisning af andre årsager

• Hjemmeunderviste børn, som ønsker at være tilknyttet en klasse

• Børn bosiddende i udlandet

• Digitale nomader - rejsende elever

• Elitesportsudøvere som har svært ved at nå at deltage i traditionel undervisning ved siden af træning og deltagelse i kampe og mesterskaber

• Elever med fleksible behov

Hvorfor vælge os?

Vi har fag, som lever op til Børne- & Undervisningsministeriets krav til undervisning af børn og unge.

Vi er ikke blot et muligt supplement, vi er en mulig erstatning for traditionel grundskole. Eleverne møder et pensum, som gør det er muligt at afslutte en grundskole med et fuldt afgangsbevis*

I onlineklasserne foregår undervisningen live med hjemmeopgaver med selvstændigt arbejde for eleverne - samt vi har fokus på hands-on learning.

Vi giver desuden mulighed for at dykke ned i selvvalgte emner samt tilbyder desuden fag, der ikke er gængse i grundskolen.

Tilkøb - deltagelse i Offline ture - vi inviterer vores elever på ture ud af huset. Kan en elev ikke deltage offline så deltages der i online aktiviteter.

Onlineklasse og fysiske læringspakker

Online live undervisning - fast skema.

Fag og emner samt mulighed for 1:1 med undervisere ved behov for hjælp eller for ekstra udfordringer i et fag.

Plus opgaver i og udenfor timerne, samt feedback til den enkelte elev.

Mulighed for tilkøbe offline læringsmaterialer - vi sender nemlig fysiske pakker til de af vores elever som det tilkøbes til Ligesom det er muligt, at tilkøbe pakkerne selvstændigt.

fra 0-10 klasse samt ungdomsuddannelse og STU

Afhængig af valgt skolepakke og klassetrin

• Følg alle fag og lektioner i klassen eller følg som enkeltfag

• Ugentlig Online live undervisning