Hvorfor vælge os?

Vi har fag, som lever op til Børne- & Undervisningsministeriets krav til undervisning af børn og unge.

Vi er ikke blot et muligt supplement, vi er en mulig erstatning for traditionel grundskole. Eleverne møder et pensum, som gør det er muligt at afslutte en grundskole med et fuldt afgangsbevis*. En elev kan derfor følge forløb hos os over en kortere eller længere periode afhængig af den enkelte elevs behov.

I onlineklasserne foregår undervisningen live med hjemmeopgaver med selvstændigt arbejde for eleverne - samt vi har fokus på hands-on learning.

Vi giver desuden mulighed for at dykke ned i selvvalgte emner samt tilbyder fag, der ikke er gængse i grundskolen.

Offline ture - vi inviterer vores elever på ture ud af huset. Kan en elev ikke deltage offline så deltages der i online aktiviteter.

Anbefaling af SkolenOnline

"Min søn deltager. Han har lyst til at lære igen samt snakke med lærere.

Det er stort. Nu på fjerde skoleår hos Skolen Online er vi forsat meget tilfredse!"

Onlineskole til private

Onlineklasse 0-10.klasse

Tag dele af eller hele din grundskole via vores onlineskole.

Velegnet til digitale nomader, hjemmeskolere og for de der venter på en løsning fra kommunen grundet skolevægring, ufrivilligt skolefravær, mistrivsel, sygeundervisning.

Det er vigtigt for os, at der er sat tid af til timerne med eleverne. Derfor møder vores elever mere end et par korte lektioner om dagen. Vi har nemlig 13-15 lektioner á 50min om ugen, plus hjemmeopgaver, ture ud af huset mm.

Fleksibel digital skole. Onlineundervisning. Onlineklasser.
En af Danmarks ældste onlineskoler - fjernundervisning