- de første hold startede sommer '23

To til tre årig uddannelse fra +15 år

Start på 1. år eller start på 2. år med merit

de første elever er tilmeldt ...

Overblik

Første år

Det første år består særligt af

- Obligatoriske fag på C og B niveau + valgfag

År

Andet år

På andet år deltager du i

- Obligatoriske fag på B og A-niveau + valgfag

År​

Tredje år

På tredje år, vil du møde

- Fag på B og A niveau

År​

Hvad får du med?

Dit studie er indrettet så fleksibelt, at du kan have arbejde ved siden af eller studere som en digital nomade bosat eller på rejse i udlandet.

Du modtager certifikater og vidnesbyrd på dit studie og fag.

Din læringsrejse hos os!

Optagelse

Skriv dig op som privatist studerende eller lav en aftale med din kommunale uddannelsesvejleder allerede nu om at starte på første årgang af vores ungdomsuddannelse til skoleåret 23/24 Her vil du møde fag, som klæder dig fagligt på til at afslutte med bedømmelser og certifikater, samt en vurdering, som kan benyttes som 'vidnesbyrd' på dine kompetencer og kvalifikationer efter endt uddannelse. ​Du vil blandt andet blive bedømt på dine færdigheder og kompetencer inden for specifikke fagrækker du selv har været med til at vælge udover de obligatoriske fag, som du skal følge for at blive certificeret på online ungdomsuddannelse.

Obligatoriske fag samt selvvalgte

Som på enhver anden uddannelse vil du møde obligatoriske fag og samtidig vil du få mulighed for at vælge Obligatoriske fag og niveau der sluttes med - A-niveau (Dansk, evt. engelsk) - B-niveau (Engelsk, evt. matematik) - C-niveau (Matematik, Kulturfaglig samt naturfaglige faggrupper og et kunstnerisk fag) Herudover skal vælges mindst et valgfag på C eller B-niveau. Valgfag skal først vælges senere

Hvordan foregår det?

Du møder selvdisciplinen hos os, for det er dig som skal sørge for at følge de fag og opgaver, som du skal igennem for at nå omkring både de obligatoriske samt de selvvalgte fag og emner. For at give plads til fleksibilitet og muligheden for at du har et studiejob ved siden af vil du møde en blanding af selvstudie og fælles klassemøder på fastlagte datoer.

Hvad du også møder hos os

Vores online uddannelse giver dig fleksibilitet og booster dine kompetencer på samme tid.

Din faglighed - din fremtid

Når du studerer hos os, så møder du fag og emner, som klæder dig fagligt på og udfordrer dig til at styrke dine kompetencer og viden inden for forskellige fagområder.

Certifikater og vidnesbyrd

Du vil modage bedømmelser og certifikater, samt et vidnesbyrd på din uddannelse.

*Vi er ikke en autoriseret uddannelse med adgang til SU, men undervisningen står mål med niveauet

Globalt

Så længe du kan komme på internettet samt deltage i vores offflinedage, så er du "good to go" og på den åde kan du udnytte flesibilitenten til at rejse og studere eller arbejde og studere og have tid til begge dele.

Fagmaterialer

Du vil modtage en liste over fagmaterialer samt  offline fagdage inden skoleåret star ter.Nogle fagmaterialer købes selvstændigt som en særskilt del af din enkelte fagpakke.

Vil du også tilmeldes?

Fedt!

Så vil vi glæde os til at møde dig og dykke ned i viden sammen med dig.

Du kan tilmelde dig lige her 👇

Månedspris

2850,-/mdr

- Der faktureres 12 måneder.

Der kan søges stipendie

ved behov

-Søskenderabat på 15%

Et helt år

2550,-/mdr

- Betal på én gang eller månedsvis i minimum ét år og spar på skoleudgiften. Der kan søges stipendie.

- Søskenderabat på 15%

* Der vil og kan tilkomme ekstra beløb på

- licenser, bøger, materialer

- fysiske obligatoriske møder