Kun for nye medlemmer
*Tilmeld 4-10 onlineklasse for kun 1999,- pr. mdr
Regler og vilkår gælder*

"Skolen Online: Optimeret Online Læring for Alle Børn"  Skolen Online er din online uddannelsespartner, der prioriterer børnenes individuelle behov. Vores undervisningstimer er bygget til at fremme optimal læring og er tilgængelige for alle, uanset baggrund.

4-10. Onlineklasse

Fuld onlineklasse for 1999,- pr. mdr.
Tilmeld dig inden sommer og få prisen med ind i fremtidige skoleår.

1. Hvem kan bruge tilbuddet?

Elever kan indmeldes privat fra 4-10. klasse. Tilmeld onlineklasse 1999,- pr. måned. Hvis vi skal føre til FSA eller andre prøver i samarbejde med distriktsskoler vil der tilkomme ekstra tillæg på 1159,- pr. mdr. + evt. transport mm. (gælder for 7-10 kl)

2. Læs mere om onlineklasser

Onlineklasserne har liveundervisning 13-15 lektioner á 50 min samt opgaver og feedback. Adgang til vores online læringsplatform med kalender, fagrum, materialer, opgaver mm.

Vores traditionelle priser (se hvad du sparer)

Dragonpakke - Månedspris

3.450,-/mdr

Grundskolepakken dækker de gængse fagområder

13-15 livelektioner á 50min om ugen + hjemmeopgaver

Projektuge/OSO i 9-10. klasse samt emneuge for de yngre klassetrin. Terminsprøver. Karakter/Bedømmelser. Certifikater.

Mulighed for eksamen*

Invitation til deltagelse i vores offline ture*

Online Klubber

Rabatter på læringskasser

- Der faktureres 12 måneder aug-jul inkl* (gældende fra jan 24)

eksamen/prøver samt offline ture kan medføre ekstra udgifter

- 15% søskenderabat

Min. Et helt år

2.950,-/mdr

Som Dragonpakke blot hvor du sparer på skoleudgiften👈

Vi har elever som starter på deres 4. skoleår hos os nu, så af erfaring ved vi, at flere er hos os over længere tid. Derfor er der muligheden for at vælge 'skoleår'.

Typisk pakke der vælges.

To skoleår

2.450,-/mdr

Af erfaringer er vores elever hos os i flere skoleår.

Derfor skal det også være muligt at tilmelde sig et længerevarende forløb hos os og mærke fordelen af det.

Der faktureres 11 måneder aug-jun inkl.

Ligesom ved ét år, faktureres differencen (mellem dragonpakke månedspris og to års månedsprisen) for de måneder I har været tilknyttet, skulle det blive nødvendigt at stoppe før aftalt tid.