Tanja Schjellerup - Stifter Skolen Online

Det havde været fedt, hvis mulighederne, som vi skaber med Skolen Online, havde eksisteret da jeg var barn. Teknologien har nu gjort det muligt og derfor gik jeg i 2019 til "tegnebrættet" og skabte dette globale læringsnetværk & undervisningsmiljøfor sam- og fremtidens børn og unge samt for at styrke fremtidens voksne. Nutidens børn og unge.

Executive MBA, Cand. Pæd. filosof, certified 5L Educational Diplomat Leader, iværksætter og lærer  - stifter af Skolen Online

Vi er en national og international prisvindende onlineskole med et globalt læringsnetværk for alle aldre.

Børn, unge og voksne.

Digitale muligheder skaber frie rammer - det øger muligheden for læring.

Vi stiller spørgsmål og søger viden, sammen!

Onlineskole - Fokus på trivsel og læring

Du investerer i fremtidens voksne, når du bruger os

Vores engagerede team af læringsfacilitatorer hos Skolen Online underviser vores elever fra 0. klasse til og med voksenalderen.

Vi har fokus på trivsel og læring. Fleksible rammer. Læring på elevens præmisser. Adgang til liveundervisning i onlineklasse 30*25min/15*50min pr. uge, selvstudie og hjemmeopgaver med feedback. Offline ture for eleverne samt online klubber mm. Globalt læringsnetværk, inkl. forældrenetværk og forældreklubber.

Vores 5. skoleår startede i 23/24 - Samtidig udvidede vi med egen Ungdomsuddannelse, samt STU Online+

OnlineSkolen

Ja!

Vi er onlineskolen med adgang til flest livetimer, hjemmeopgaver, feedback, offline ture mm. og samtidig fleksible rammer til at følge med, selv hvis du ikke kan deltage live.

0-10 klasse - Ungdomsuddannelse - STU Online+

Uagtet om I har behov for onlineklasse, fuldt skema, enkeltfag, 1:1 online undervisning eller adgang til vores globale læringsnetværk, samt materialer mm, så har vi plads til jer.

Vores privatistelever er både bosat i Danmark og i udlandet.

Vi har samarbejdet med +60% af landets kommuner om elever som er tilmeldt via distriktsskoler, ppr, socialrådgivere, ungevejledere samt via samarbejde med tilsyn vedr. vores tilmeldte privatister.

Vi samarbejder også gerne med jer.

Grundskole

Onlineskole m/offline ture

0-10 klasse

samt 1:1 undervisning

15-24 årige

Ungdomsuddannelse

eller STU Online

Voksne

Livslang læring

Vidensdeling og netværk

Hvis du vil vide, hvad andre siger om os 👇

Onlineskolen dækker alle fag fra folkeskolen

Nu har skolen været i gang i 3 år. Vi er meget tilfredse." - Mor & Søn, Dreng 9. klasse

🙌❤️ - Mor, pige 8 klasse

Vi kan jo bare tage skolen med! Maksimal frihed.

Far & Mor, pige 4. klasse

xxxx har været rigtig glad for de opgaver. De har flyttet ham fagligt og trivselsmæssigt. Vi er glade for at kunne fortælle at vi har fået muligheden for at forsætte!

- Mor & Far, Dreng 6 klasse

Min søn deltager og har lyst til at lære igen samt snakke med lærere. Det er stort. - Mor, Dreng 7. klasse

Tak for din indsats! 🙂👍🏻 - Mor, Pige 9. klasse

Jeg ville ønske, at I havde eksisteret for flere år siden!

- Mor, pige 9. klasse

Tak for godt samarbejde i de forløbne måneder. Skolen Online har været en super hjælp til at sikre at xxxx i en svær tid ikke faldt helt ud af rytmen med undervisning og lektier; og hun har også fået i hvert fald en ny kammerat undervejs i forløbet. - Mor & Far, Pige 8. klasse

Tusind tak for alt, Tanja, og

hele teamet! I får vores varmeste anbefalinger!

- Far, pige 9. klasse

xxxxx har fået meget mere ro i kroppen efter han er startet hos jer. Tak! - Forældre, dreng 6. klasse

Det var en positiv oplevelse for XXXX at få lektiehjælp. - Mor, Dreng 5. klasse

Adgang til en fuld grundskole samt ungdomsuddannelse eller STU og forløb til voksne

Der kan være mange grunde til, at vælge onlineskole til. Hos os vil det oftest være med det primære mål, at have ro og trivsel omkring til at kunne afslutte grundskolen med en fuld FSA, en optagelsesprøve eller for fortsætte på vores ungdomsuddannelse online, som styrker den studerendes viden, kompetencer og giver dig mulighed for at  optjene certifikater og vidnesbyrd på dine kompetencer.

Der findes mange årsager til, at man fravælger eller ikke kan følge traditionel skole, men forsat gerne vil og er i stand til at modtage læring. Vores onlineklasser er bygget op, så de giver adgang til et fuldt pensum, som klæder elever på til at afslutte skolen og forsætte i uddannelse eller job. At gå i skole online hos os giver elever adgang til onlinefag og frie digitale læringsrammer.

De fleste elever kan og vil godt - de har samtidig hver især deres årsag til behovet for andre rammer - også de mere fleksible - at lære i. Vi er skolen, der sætter eleverne fri til at være med til at bygge eget pensum og booste egen udvikling. Og vi gør det online, samt offline. Vores digitale løsninger samt offline ture mm. giver mulighed for læring under frie men alligevel strukturerede undervisningsrammer.

Læring kan foregå på mange måder.

Derfor eksisterer vi.